Dzień w którym media stanęły na głowie...
Wyobraź sobie, że pewnego dnia włączasz TV i widzisz logo Twojej ulubionej stacji odwrócone do góry nogami. Idziesz do kiosku, kupujesz gazetę... i co widzisz? Logo Twojej ulubionej gazety też wykonało obrót o 180 stopni. Świat stanął na głowie? Nie! To WFA daje po raz kolejny o sobie znać.
Kolejny flash mob już w styczniu, a w tak zwanym międzyczasie wspólnymi siłami walczymy o odrobinę absurdu w mediach. Gdyby tak chociaż raz ktoś odwrócił logo gazety do góry nogami! Jakże barwne stało by się to wydanie, choć to tylko drobna zmiana w obrębie formy! Może dzięki temu ktoś byłby mile zaskoczony, a ktoś inny nawet by się uśmiechnął. Nieprzewidywalny potok ludzkich myśli byłby efektem tego pięknego zabiegu. "Co się dzieje?" zapytałby niejeden, "Dlaczego?" zapyta ktoś za kilka lat przeglądając to wydanie gazety w jakiejś mrocznej bibliotece. "Bo świat jest kolorowy! Dlatego!" Dlatego kolejnym celem WFA jest popchnięcie rzeczywistości ku zmaterializowaniu takiego właśnie wydania gazety. A może jakaś telewizja zdecyduje się odwrócić swoje logo? Choćby na kilka sekund. Wszystko jest w naszych rękach i w rękach osób z prasy i telewizji, które mają w sobie poza zwykłą nieszablonowością, choć odrobinę tej absurdalnej. Zatem piszmy! Poniżej dwa szablony e-maili, które wystarczy wkleić do maila i wysłać na wszystkie poniższe adresy. Temat niech każdy doda we własnym zakresie (wedle uznania). Pierwszą porcję maili wysyłamy dnia 18 grudnia (jak ktoś wyśle w innym terminie, to nic się nie stanie, ale lepiej trzymać się planu). Jeżeli dostaniesz jakąś odpowiedź z prasy lub telewizji prześlij jej kopię na adres kontakt@wfa.prv.pl. Nie stosuj spamu. Nikt ci nie zabroni wysłać co jakiś czas jednego maila do prasy czy telewizji, ale wysyłanie tego samego kilka razy dziennie jest po prostu niesmaczne. Weź czynny udział w tym projekcie! Koniecznie zachęć swoich znajomych do udziału w akcji! Pamiętaj! Kolejne instrukcje tylko poprzez subskrypcję.
Treść e-maila do prasy
Należy wysłać pod następujące adresy (lista prawdopodobnie będzie co jakiś czas uzupełniana): metro@agora.pl;
jerzy.wojcik@agora.pl; redakcja_portalu@agora.pl; PR-portal@agora.pl;
redakcja@eFakt.pl; listy@superexpress.pl; listy@rzeczpospolita.pl; miernik@wfa.prv.pl
Witam,
zwracam się do panstwa z nietypową prosba. Wiem, ze moze zabrzmi ona jak glupi zart, ale proszę o potraktowanie jej powaznie. Sposrod zwyklych obywateli wyrozniaja sie jednostki o nieprzecietnej potrzebie doswiadczania czystej abstrakcji co jakis czas. Jest nas naprawde duzo i wszyscy chcemy jednego - troche mniej szarosci w naszej codziennosci. W zwiazku z tym prosimy o wsparcie w naszej walce. Nie jest to zadna prosba o fundusze czy jakas forme sponsoringu. To o co prosimy nie wymaga zadnego nakladu finansowego! Wlasciwie istote sprawy moglbym zawrzec juz w tym zdaniu, ale obawiam sie ze owa "istota" bedzie tak niezwykla, ze moze przyprawic czytajacego ten list o najwyzszy stopien zdziwienia. Jednak w koncu musze to napisac. PROSIMY O TO, zeby w jednym z najblizszych wydan Waszej gazety logo zostalo obrocone o 180 stopni. Mam nadzieje, ze nasza prosba zostanie potraktowana powaznie i ze zdecydujecie sie na ta odrobine absurdu.
Z gory dziekujemy za ewentualne poparcie naszej inicjatywy!
Jesli zdecyduja sie Panstwo nam pomoc prosimy o przeslanie na adres kontakt@wfa.prv.pl informacji o tym w ktorym wydaniu gazety logo zostanie odwrocone.
Warszawski Front Abstrakcyjny
http://www.wfa.prv.pl
pozdrawiam
[tu się podpisz>
Treść e-maila do telewizji
Należy wysłać pod następujące adresy (lista prawdopodobnie będzie co jakiś czas uzupełniana): dzial.kontaktow.z.widzami@tvp.pl; feedback@tvp.pl; redaktor@waw.tvp.pl; poczta@polsat.com.pl; widzowie@tvn.pl; miernik@wfa.prv.pl
Witam,
zwracam się do panstwa z nietypową prosba. Wiem, ze moze zabrzmi ona jak glupi zart, ale proszę o potraktowanie jej powaznie. Sposrod zwyklych obywateli wyrozniaja sie jednostki o nieprzecietnej potrzebie doswiadczania czystej abstrakcji co jakis czas. Jest nas naprawde duzo i wszyscy chcemy jednego - troche mniej szarosci w naszej codziennosci. W zwiazku z tym prosimy o wsparcie w naszej walce. Nie jest to zadna prosba o fundusze czy jakas forme sponsoringu. To o co prosimy nie wymaga zadnego nakladu finansowego! Wlasciwie istote sprawy moglbym zawrzec juz w tym zdaniu, ale obawiam sie ze owa "istota" bedzie tak niezwykla, ze moze przyprawic czytajacego ten list o najwyzszy stopien zdziwienia. Jednak w koncu musze to napisac. PROSIMY O TO, zeby w najblizszym czasie, choc na kilka sekund, logo waszej stacji zostalo obrocone o 180 stopni. Mam nadzieje, ze nasza prosba zostanie potraktowana powaznie i ze zdecydujecie sie na ta odrobine absurdu.
Z gory dziekujemy za ewentualne poparcie naszej inicjatywy!
Jesli zdecyduja sie Panstwo nam pomoc prosimy o przeslanie na adres kontakt@wfa.prv.pl informacji o tym kiedy i na jak dlugo logo zostanie odwrocone.
Warszawski Front Abstrakcyjny
http://www.wfa.prv.pl
pozdrawiam
[tu się podpisz]
Podsumowując:
Nazwa: "Dzień w którym media stanęły na głowie..."
Czas akcji: pierwsza fala 18 grudnia 2003, informacje o kolejnych poprzez subskrypcję
Co będzie potrzebne: Konto e-mail i odrobina wolnego czasu
Jak skontaktować się WFA?: kontakt@wfa.prv.pl
Aktualizacja 4 stycznia 2004
Na razie akcja medialna bez rezultatów, jednak cały czas dołączają do nas nowe osoby, dzięki czemu druga fala (pod koniec stycznia) będzie o wiele silniejsza niż pierwsza. Aktualizacja listy adresatów i dalsze wytyczne pojawią się na stronie w kilka dni po podsumowaniu drugiego flash moba.
|
Dzień w którym media stanęły na głowie... (odcinek 2)
Wyobraź sobie, idziesz do kiosku, kupujesz gazetę... i co widzisz? Logo Twojej ulubionej gazety wykonało obrót o 180 stopni. Świat stanął na głowie? Nie! To WFA po raz kolejny daje o sobie znać.
Kolejny flash mob już pod koniec lutego, a w tak zwanym międzyczasie wspólnymi siłami walczymy o odrobinę absurdu w mediach. Gdyby tak chociaż raz ktoś odwrócił logo gazety do góry nogami! Jakże barwne stało by się to wydanie, choć to tylko drobna zmiana w obrębie formy! Może dzięki temu ktoś byłby mile zaskoczony, a ktoś inny nawet by się uśmiechnął? Nieprzewidywalny potok ludzkich myśli byłby efektem tego pięknego zabiegu. "Co się dzieje?" zapytałby niejeden, "Dlaczego?" zapyta ktoś za kilka lat przeglądając to wydanie gazety w jakiejś mrocznej bibliotece. "Bo świat jest kolorowy! Dlatego!" Dlatego kolejnym celem WFA jest popchnięcie rzeczywistości ku zmaterializowaniu takiego właśnie wydania gazety. A może jakaś telewizja zdecyduje się odwrócić swoje logo? Choćby na kilka sekund. Wszystko jest w naszych rękach i w rękach osób z prasy, które mają w sobie choć odrobinę tej absurdalnej nieszablonowości. Zatem piszmy! Poniżej szablon, który wystarczy wkleić do maila i wysłać na wszystkie poniższe adresy. Temat niech każdy doda we własnym zakresie (wedle uznania). Pierwszą porcję maili wysyłamy dnia 11 lutego (jak ktoś wyśle w innym terminie, to nic się nie stanie, ale lepiej trzymać się planu). Jeżeli dostaniesz jakąś odpowiedź z prasy lub telewizji prześlij jej kopię na adres kontakt@wfa.prv.pl. Nie stosuj spamu. Nikt ci nie zabroni wysłać co jakiś czas jednego maila do prasy czy telewizji, ale wysyłanie tego samego kilka razy dziennie jest po prostu niesmaczne. Weź czynny udział w tym projekcie! Koniecznie zachęć swoich znajomych do udziału w akcji! Pamiętaj! Razem może nam się udać.
Treść e-maila do prasy
Należy wysłać pod następujące adresy: metro@agora.pl; redakcja@eFakt.pl; listy@superexpress.pl; listy@rzeczpospolita.pl; miernik@wfa.prv.pl
---
Witam!
Moze juz panstwo slyszeli o naszej nietypowej akcji.
Chcemy pokazać, że swiat nie musi byc nudny i szablonowy, a w tym przypadku może nam się to udać, właśnie dzięki pomocy Waszej redakcji. Jak możecie wspomóc naszą akcje? Wystarczy, że w jednym wydaniu Waszej gazety bezinteresownie odwrócicie logo o sto osiemdziesiat stopni i już będzie ciekawiej i bardziej nietypowo. Prosimy o poważne potraktowanie naszej pozornie niepoważnej prośby. Świat może być nieszablonowy! Czekamy na odpowiedź!
W-a-r-s-z-a-w-s-k-i F-r-o-n-t A-b-s-t-r-a-k-c-y-j-n-y
akcja@wfa.prv.pl
(tu mozesz sie podpisac)
---
Podsumowując:
Nazwa: "Dzień w którym media stanęły na głowie... (odcinek 2)"
Czas akcji: druga fala 11 lutego 2004
Co będzie potrzebne: Konto e-mail i odrobina wolnego czasu
Jak skontaktować się WFA?: kontakt@wfa.prv.pl
Aktualizacja 16 lutego 2004
Druga fala również nie przyniosła oczekiwanych skutków. Cieszy jednak większa ilość aktywnych uczetsników niż ostatnio. Na połowę marca planowane jest trzecie podejście, różniące się od poprzednich dwóch pewnym szczegółem. Jakim? O tym dopiero w marcu. Wykorzystajcie te kilka tygodni by namówić jak najwięcej osób do zapisania się do naszej subskrypcji. Kto wie, może do trzech razy sztuka?
|
Dzień w którym media stanęły na głowie... (odcinek 3 - podwójne uderzenie)
Wyobraź sobie, idziesz do kiosku, kupujesz gazetę... i co widzisz? Logo Twojej ulubionej gazety wykonało obrót o 180 stopni. Świat stanął na głowie? Nie! To WFA po raz kolejny daje o sobie znać.
Kolejny flash mob już pod koniec lutego, a w tak zwanym międzyczasie wspólnymi siłami walczymy o odrobinę absurdu w mediach. Gdyby tak chociaż raz ktoś odwrócił logo gazety do góry nogami! Jakże barwne stało by się to wydanie, choć to tylko drobna zmiana w obrębie formy! Może dzięki temu ktoś byłby mile zaskoczony, a ktoś inny nawet by się uśmiechnął? Nieprzewidywalny potok ludzkich myśli byłby efektem tego pięknego zabiegu. "Co się dzieje?" zapytałby niejeden, "Dlaczego?" zapyta ktoś za kilka lat przeglądając to wydanie gazety w jakiejś mrocznej bibliotece. "Bo świat jest kolorowy! Dlatego!" Dlatego kolejnym celem WFA jest popchnięcie rzeczywistości ku zmaterializowaniu takiego właśnie wydania gazety. A może jakaś telewizja zdecyduje się odwrócić swoje logo? Choćby na kilka sekund. Wszystko jest w naszych rękach i w rękach osób z prasy, które mają w sobie choć odrobinę tej absurdalnej nieszablonowości. Zatem piszmy! Poniżej szablon, który wystarczy wkleić do maila i wysłać na wszystkie poniższe adresy. Temat niech każdy doda we własnym zakresie (wedle uznania). Tym razem dozwolone są również dowolne modyfikacje w treści maila, o ile nie zmieniają one jego sensu. Mile widziana własna twórczość. Pierwszą porcję maili wysyłamy dnia 17 marca , drugą 19 marca (jak ktoś wyśle w innym terminie, to nic się nie stanie, ale lepiej trzymać się planu). Tym razem uderzamy dwukrotnie! Jeżeli dostaniesz jakąś odpowiedź z prasy lub telewizji prześlij jej kopię na adres kontakt@wfa.prv.pl. Nie stosuj spamu. Nikt ci nie zabroni wysłać co jakiś czas jednego maila do prasy czy telewizji, ale wysyłanie tego samego kilka razy dziennie jest po prostu niesmaczne. Weź czynny udział w tym projekcie! Koniecznie zachęć swoich znajomych do udziału w akcji! Pamiętaj! Razem może nam się udać.
Treść e-maila do prasy
Należy wysłać pod następujące adresy: metro@agora.pl; redakcja@eFakt.pl; listy@superexpress.pl; listy@rzeczpospolita.pl; miernik@wfa.prv.pl
---
Witam,
wielkimi krokami zbliża się 1 kwietnia. Może w tym roku uczcić ten dzień w bardziej nietypowy sposób? Może Wasza gazeta poparłaby pomysł W^A^R^S^Z^A^W^S^K^I^E^G^O F^R^O^N^T^U A^B^S^T^R^A^K^C^Y^J^N^E^G^O? Na czym polega nasz pomysł? Chodzi o to, żeby przekonać gazety do uczczenia 1 kwietnia poprzez "postawienie obrazka z logiem na głowie" (chodzi o obrót o sto osiemdziesiąt stopni). Czy Wasza gazeta byłaby skłonna poprzeć naszą akcję w taki lub podobny sposób? To dosyć śmiały pomysł i raczej ewenement na skalę światową, ale myślę (podobnie jak masa innych osób), iż pomysł jest wart rozważenia.
Z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
akcja2004@tlen.pl
pozdrowienia
W^A^R^S^Z^A^W^S^K^I F^R^O^N^T A^B^S^T^R^A^K^C^Y^J^N^Y
(tu mozesz sie podpisac)
---
Podsumowując:
Nazwa: "Dzień w którym media stanęły na głowie... (odcinek 3 - podwójne uderzenie)"
Czas akcji: pierwsze uderzenie 17 marca 2004, drugie 19 marca 2004
Co będzie potrzebne: Konto e-mail i odrobina wolnego czasu
Jak skontaktować się WFA?: kontakt@wfa.prv.pl
Aktualizacja 21 marca 2004
E-maile zostały rozesłane. Pozostaje nam czekać na rezultaty 1 kwietnia. Czy będzie trzeba zaatakować ponownie?
|
Pierwszy kwietnia dniem w którym media stanęły na głowie!
Akcja "Dzień w którym media stanęły na głowie" zakończyła się sukcesem! Dziś, pierwszego kwietnia 2004 portal Gazety Wyborczej obrócił swoje logo o 180 stopni i zburzył tym samym monotonię codzienności. Oto treść maila z Agory: "Witam, postawiliśmy na głowie logo portalu Gazeta.pl :-) Dziękujemy za pomysł." Władzom portalu gratulujemy pięknego posunięcia, a wszystkich członków Warszawskiego Frontu Abstrakcyjnego (i nie tylko) zapraszamy do obejrzenia rezultatu naszych wspólnych działań na stronie www.gazeta.pl. Pamiętajcie, że każdy kto wysłał maila do redakcji gazet przyczynił się do powodzenia tego projektu. Czy świat nie jest piękny, skoro takie rzeczy są możliwe?
|
To jest podstrona strony Warszawskiego Frontu Abstrakcyjnego. http://www.wfa.prv.pl albo http://www.warszawski-front-abstrakcyjny.prv.pl
Warszawski Front Abstrakcyjny zajmuje się działalnością typu flash mob. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie naszej działalności pisz na kontakt@wfa.prv.pl lub skontaktuj się poprzez SMS z numerem (numer chwilowo utajniony) :)
|
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL | | | |